Puan vermedi·309 syf.····Okunma: 03 Nisan 2026 00:37 Kitap, ünlü bir ressam olan Alicia’nın eşinin suratına beş el ateş açarak öldürdükten sonra tamamen sessizliğe bürünmesiyle başlıyor. Konuşmayı reddeden Alicia’nın bu suskunluğunun ardındaki gerçeği çözmeye çalışan psikoterapist Theo’nun bakış açısından ilerleyen hikâye, hem merak uyandırıyor hem de sürekli bir “acaba ne olacak?” hissi veriyor.
Benim yarısından itibaren bir şeyler sezip sonunu tahmin edebildiğim ilk ters köşe kitap oldu :) hahah bu sefer kaçmadı :)
İlk sayfalar biraz ağır ilerledi ama sonradan güzel açıldı diyebilirim. Anlatım dili oldukça sade, bana göre biraz fazla karakter vardı ayracıma hepsinii yazarak karıştırmadan okudum tavsiye ederim.
Kitabın en güçlü yanı ise kesinlikle finali; çünkü yazar (ben anlasam da:)) öyle bir ters köşe yapıyor ki, okurken bütün parçaları birleştirince insan gerçekten etkileniyor.
Benim gözümde kitap, sadece bir cinayet hikayesi değil; aynı zamanda insan psikolojisinin derinliklerine inen, travma, takıntı ve gerçeklik algısını sorgulatan bir eser. Özellikle psikolojik çözümlemeleri sevenler için çok etkileyici.
Kısaca: sürükleyici, merak uyandırıcı ve finaliyle akılda kalan bir kitap.