·352 syf.····Okunma: 07 Nisan 2026 15:54 Gayet akıcı olmasıyla beraber güzel bir
Kitaptı ama waoow değil ya (belkide birkaç kitabını okuduğum için kalemine alışmış olmamdan da kaynaklanıyor olabilir)zaten seri olması bence gereksiz olmuş tek kitap tek olay bakışıyla yazılmış,
sevindiğim kısım ise iç seslerin gerçekliği ve komikliği
Ve son olarak asıl suçlunun evelyn olduğunu düşünüyorum. Serinin devamı gelecektir