Şöyle minnoş bir manga serisinin ilk kitabıyla geldim Lise döneminde geçen, zaman yolculuğu temalı, yarıdan sonra eğlenceli dialoglara sahne olan tatlış bir mangaydı Adı üstünde yalnız bırakılmak isteyen oğlumuzun yalnızlığını sonlandırmaya kararlı kızımızın çabalarını okuyoruz
.
Higaşidani Lisesi’nde mezuniyet gününe gelmiş olan Nanamuro, geçen üç yılda tek bir arkadaş bile edinememiştir. Büyük hayallerle başladığı lisenin ilk yıllarında arkadaş edinmek için yaptığı bi takım çabalar kendince rezillikle bitmiş ve pes ederek üç yılı neredeyse hiç konuşmadan bitirmiştir. Tek hayali büyük bir Light Novel yazarı olmaktır ve bunun içinde için yazılar yazar. Mezuniyet günü uzaktan izlediği bir gruptan ayrılan bir kızın, kamyonun önüne çıktığını gördüğünde anlık bir refleks ile kızın hayatını kurtarırken kendisi ölür ama sonra gözünü bir açar ki üç yıl önceye gitmiştir ve meğerse kızımız hayatını kurtaran bu çocuk için ettiği dua kabul olmuştur fakat kızımız da üç yıl önceye gitmiştir. Birlikte lise birinci sınıfa tekrar başlayacaklardır fakat Nanamura yeniden sıkıcı geçen liseyi okumak istemez ama başka çaresi de yoktur. Kızımız Hanamitsuji ise hayatını kurtaran bu çocuğun lise hayatını güzelleştirmeye kararlıdır ve onun arkadaş edinmesini takıntı haline getirir. Nanamura ne kadar yalnız olmak istediğinde diretsede Hanamitsuji’nin pes etmeye niyeti yoktur ve bu uğurda sürekli ikili toplantılar düzenleyerek oğlumuzu arkadaş edinmeye teşvik eder. Planları ise bir nevi çok başarılı olmasa da bazı şeyler yaşanmıştır. Peki yalnızlığın kitabını yazmış olan oğlumuz arkadaş edinebilecek mi dersiniz? Çok daha fazlasıyla birlikte okuyup öğreniyoruz