Okan Hocadan Şopardi'yi oynatmadığı için razıyız. Demek ki sıkışınca ve takımın 11 kişi oynaması gerekince Şopardi oynatılmayabiliniyormuş.
·1 alıntı·
45 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Emir Yıldız
Gönderi Sahibi
Okanzi yine dayanamadı yazarken aldı Şopardiyi ya. Neyse en azından maç başından beri görmedik. Şopardi oyuna girdiğine göre maç bizim nezdimizde bitmiştir efendim.