Yazarın hayal dünyasına bayıldım. Kitabı o kadar iyi kurgulamış ki müthişti. Ama kitap baya yavaş ilerliyor. Hatta ilk başlarda bu kitap bitmeyecek elim de kalacak diye korkmadım değil. Ama beni baya şaşırttı. Olaylar ilerledikçe kurgu daha da güzelleşti sanki. Özellikle de son bölümleri çok iyiydi. Keşke kitapta eril-fane ve aazareni daha fazla okusaydık. En sevdiğim karakterler oldular. Kitapta tanrılar , tanrı tohumları, tharavalar, rivadlar gibi değişik değişik türler vardı. Benim severek okuduğum bir kitap oldu...