·412 syf.····Okunma: 09 Nisan 2026 00:00 Bu seri hayatım boyunca okuyabileceğim en iyi polisiye/ gizem kurgusu. Sonsuza dek favorim olarak kalacak. Nora Roberts 'ın kurduğu distopya öylesine muazzam ki yazarlığına her kitapta bir kez daha hayran kalıyorum. Eve Dallas ve Roarke kimyası beni benden alıyor. Polisiye serilerinde en büyük sıkıntı sürekli kendini tekrar eden kurgulardır ama Nora için böyle bir ihtimal bile yok. Sizi daima yüzde yüz memnun ediyor. Sonsuza dek tek bir seri okuyacak olsam bu Ölüm serisi olurdu. Umarım ülkemizde tüm kitapları çevrilir ve bu harika eserleri keşfetmeyen kalmaz diyorum.