3/10
·432 syf.··
2026 11. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 10 Nisan 2026 00:37
Hiç sevmedim. Yüzleşme sahneleri çok kötüydü. Duygular bana hiç geçmedi. Kız annesigil daha çok görsünler diye Marmaris'e taşındı. Ama hastane sahnesine kadar annesigille 2 kez sadece görüştü. Çok samimi konuşmalar, davranışlar, romantizmleri. Ve bu artık samimiyetsiz gelmeye başladı. Gereksiz uzun bir kitaptı. Dayanamadım ilk kez atlaya atlaya okudum. Ama tüm konulara hakimim diye bitirdiğimi düşünüyorum kitabı.
Duygu ve Düşünce
Acı Çikolata 2Damla Akbulut · Pukka Yayınları · 2024168 okunma
·
34 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
O zaman okumucam