Bu kitap güzel değil. MÜKEMMEL ÖTESİ BİR ŞEY! Kitap bitmesin diye okudum ya (devamı da var, biliyorum ama ilk kitabın tadı her zaman ayrı olur benim için) Favori kitabım olabilir şu an. Hayran kaldım, öldüm, bittim. Kafama fırlatsanız dönüp teşekkür ederim öyle bir kitap. Beni acil tutup Kızılcık bırakın lütfen. Çok önemli bunu yapmanız. Artık orası doğal ortamım. Ama Övgü Deveci Safi karakterlere acı çektirmeyi seviyor galiba. Yarın imzasına gideceğim aşırı heyecanlıyım. Üçüncü kitabı da alacağımmmm AŞIRI GÜZELDİ YA Konusunu bilmiyordum sadece korsanlar olduğunu biliyordum ve hiçbir şey bilmeden başlamak o kadar güzel ki anlatamam. Neyse alın okuyun okutturun. Her şeyine hayran kaldım