Travma Nöbetçileri
6/10
·720 syf.··
2026 42. kitabı
Merhaba, uzun bir aradan sonra selamlarrrrr :> Sokak Nöbetçi’leri 2024’ün ikinci çeyreğinde, okulun kapanmasına az bir zaman kala kutulu set alarak okumaya başladığım bir seriydi. O dönem Gökçen’de okuyordum ve bu kitap aile gibi hissettirirse çok güzel olur, ikinci yuvam olur diyerek alıp okumuştum. Öznel düşüncelerimi söylemek ve bazı karakterler hakkında konuşmak istiyorum. Düşüncelerinize saygı duyarım elbette. İlk önce, kitaptan BENCE Işık, Mutlu(?) ve Lal üçlüsü atılsa, harika olurdu. Hatta top 3 olurdu benim için. Ama büyük ihtimalle travma sayısı azalacağı için kitaplar ince ince olurdu :D Dürüst olayım, ülkemizdeki kadın karakterler güçlü güçsüz diye ayrılırken çok yanlış bir sıralama yapıyorsunuz. Ben sıralama yapmıyorum, ama yapan insanlara bir bakıyorum ilk üçe koyuyorlar Işık’ı, siz şaka mısınız :D güçlü kadın anlayışınız ışıksa olmasın böyle bir anlayışınız. Açık sözlü bir karakterdi, eyvallah ama bu güç demek değildir. Bige ve bu karakter aşırı derecede yüceltilen ancak güçlü olmayan karakterler. Işık o değişik lafları olmasa boşbeleş bir karakter olurdu. Güçlü falan değil bence. Düşünceleriniz farklı olabilir, saygı duyarım. Mutlu. Başlama sebebim bir nevi bu elemandı ama yaptığı Allah’ın belası şakalar yüzünden kitaba side eye atmaktan gözüm kaydı zor toparladım. Şakaları aşşşşşırı gıcıktı ve ergenceydi. Ciddi anlamda ölsen de kurtulsam diye bağırıp durdum kitaba karşı ya. Defol git bir. Ayrıca minicik bir ara vereyim. Neden ben gay karakter okuyorum Aslı’nın kitaplarında? Tamam, homofobik değilim ancak bu kitapları henüz kendi düşünceleri olmayan, çocuk sayılabilecek kişiler okuyorken neden sürekli gay eleman okuduğumuzu merak ediyorum. Özellikle de Aslı’nın kitaplarında. Desteklemesi elbette güzel ancak her kitabında bir gay karakter + onlara verdiği travmalar hoş gelmiyor, boğuyor. Ekstra travma güzel gelmiş olabilir. Çok tekrarladı. Bunu da diyeyim. Ve aşırı dramatikti. Boğdu be kadın, yazma şunu artık. Lal. Nefret ediyorum senden. Yazacak kadar bile değer vermiyorum sana. Berbat bir kişilik ve karakterdi sağol aslı Diğerleri iyiydi. Travma travma travma olmasak 8 bile olurdu puanı, öpüşme sahnesi +1 puan brnim için :D o yüzden 6. Yakın zamanda yine bir deneyeceğim şansını. Hoşuma giderse güncellerim.
Sokak NöbetçileriAslı Arslan · İndigo Kitap · 202116bin okunma
·
48 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.