Kitabın ilk bölümü ki 100 sayfa gibi bişeydi yanlış hatırlamıyorsam çok sıkıcıydı ancak ikinci bölümden itibaren açılıyor ve çok gerçekçi işlendiğini düşünüyorum konuların. Herkesin kendine göre büyük küçük dertleri var, içlerine gömdükleri vardı. Karakterlerin psikolojisini, yaşadıklarını okumak çok güzeldi. Gittikçe birbirlerine açılmaları hoş hissettirdi. Yazarın yazım dili de akıcıydı. Homofobiksen kitaptan hoşlanmayacağınızı düşünüyorum. Yine de herkesin şans vermesi gereken bir kitap.