·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Nisan 2026 18:17 Akıcı bir kitaptı. Karakterlere aşık oldum, özellikle de Bulut'a. Eren'in komikliği, Nisan'ın düşünceleri, ve Uraz ve Kumru'nun aşkı... Ama bu kitapta Bulut'un da aşkı bulmasını çok isterdim ama kader işte yine olmadı:) Tek tek tüm karakterler çok iyidi ama benim favori karakterim Bulut'tu. Keşke hiç bitmeseydi. O kadar alışmıştım ki karakterlere sanki onlarla yaşıyormuş, gerçek hayatta da tanışmışım gibi hissettim. İyi ki vardınız...
NEYİZ BİZ YARIŞMA KAZANMA PROFESÖRLERİ Mİ? -747
BİR TEK SİZİ SEVDİM ONCA ŞEYİN ARASINDAN. -482