Çocuk kitabı diye çocuklarımıza verilmemesi gereken, 18 yaş üstü bir kitap olarak görüyorum. Yeni nesil zaten yazıldığı dönem itibariyle bir şey anlamayacağı gibi bizim gibi nostalji severler için müthiş bir metin. Buram buram komşuluk, eski mahalle düzeni, arkadaşlık, güven gibi bir çok değerli duyguları anlatan ve sonunda hayatı sorgulamamızı sağlayacak bir kitap. Kemalettin Tuğcu'nun tüm kitaplarını büyükler okumalı ve sorgulamalı.