Funda'dan...Teşekkür Ederim...
​Kalemimden çıkan cümlelerime doğru ve güzel bir yerden baktınız... Hatta bardağımın dolu tarafını görmeyi tercih ettiniz... Pozitif enerjinizle bana dönüşler yapan; iyi temennilerini esirgemeyen, mutlu olmama sebep olan hepinize sevgi ve saygılarımla... Güzel enerjiniz kalemime güç veriyor. Bu da benim çay bardağım... :))
·2 alıntı·
517 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yüreğine sağlık 👏👏