Canım Çaylak ve canım Filozof, sizinle tanıştığımdan beri kimi satırlarda güldüm ,kimisinde öğrendim. Bazı cümlelerinizin sonu bende koca bir hüzün sebebi oldu. Tarifi nasıl olur bilmiyorum ama insanın memleketine ya da anılarına olan özleminin o buruk ama tatlı hüznü
daha bir sardı ruhumun dört bir yanını.
Anlamlı bir sona doğru yol alırken , hem bir kuşun çırpınarak havalanmasindaki hafifliği hemde o hafiflik için üzerimize düşen yorgunluğun tatli esintisiyle , bu güzel yolculuğa başlamak isteyenlere de içtenlikle tavsiye ederim.