8/10
·400 syf.··
2026 4. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 14 Nisan 2026 12:58
lise zamanlarında okumuştum, bir daha okumak istedim. bu tür kitaplara çok detaylı inceleme yapmak bence biraz gereksiz; sonuçta gençlik ve ergenlik dönemlerinde okunacak harika bir kitap. içinde kötü örnek oluşturacak bir şey neredeyse yok. normal bir şekilde bir kızın ve çevresinin hayatını anlatan, tatlı bir aşk hikâyesiyle harmanlanmış güzel bir kitap. tam anlamıyla ergenlik yıllarının kitabı denilebilir. ayrıca yazara da teşekkür ederim; gerçekten gençlere kötü örnek olacak bir durum yoktu içinde.
4N1K 2: On İkiden SonraBüşra Yılmaz · Epsilon Yayınevi · 20175,1bin okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.