Merhaba arkadaşlar.
Kitabı bitirdiğimde bu kadar da olmaz dediğim bir okuma oldu. Kurgu mükemmel, son ise beklediğim sondu. Fakat sona doğru ilerlerken bu kadarının yaşanacağını hiç düşünmemiştim.
Konumuza gelecek olursak Ji-Won ailesiyle mutlu bir şekilde yaşarken babasının onları terk etmesiyle yerle bir olurlar. Babasının olmamasına alışmaya çalışırken, annesinin hayatına yeniden birini almasıyla ve bu adamın (George) eve yerleşmesiyle Ji Won’un içini intikam duygusu kaplar. İntikam alma hayalleri kurarken, değişik halüsinasyonlar görür. İşlenilen cinayetler bile onu tatmin etmez ve George için yeni planlarla hep yoluna devam eder.
Ben en çok kime üzüldüm biliyor musunuz? Geoffrey’e üzüldüm.
Yazarın da kitabın başında söylediği gibi
“Annem fazla güçsüz
Kız kardeşim fazla genç olabilir
ama ben, ikisi de değilim.