·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Nisan 2026 21:38 Son sayfayı okurken tam yerinde bitmiş dedigim, insanin ruhunu besleyen bir eser ile vedalaştım. Kitap üç karakter etrafında dönüyor.
Martin: Geçmişinden kaçan,
Vitoria: Yaşamdan korkan,
Ermalinda: Ölümden korkan,
Geçmiş, yaşam ve ölüm bu konuların harmanlandigi satirlar...
Severek okudum, başlangıc, gelişme ve sonuç ile akici bir dile sahipti.
●...bizler kendi sürecimizin mütevazi tasıyıcılarıyız.
●Yarın, biz uyurken gelecek olan şeydir!
●İnsanlığın yolculuğunu așamalara bölersek, bugün şaşkınlık çağında olduğu sonucuna varabiliriz. Günümüz insanı, eski çağların öğretilerinden artık bir ders çıkaramıyor.