Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 12 Nisan 2026 14:41 Yazarın ilk okuduğum eseri.
Keşfetimde görünce bayağı merak etmiştim ismi beni etkilemişti.
Daha çok bir olay örgüsü ve hikaye tarzında sanmıştım ama yazarın babasını ve onunla anılarını anlattığı günlük tarzında.
Güzel,hüzünlü anılar anlatılmış.Özellikle geçmişe özlem duyarak anlattığı anıları hoş bir sakinlikle okuyucuya sunulmuş; ama yine de beklentimin aşağısında buldum.