Puan vermedi·336 syf.····Okunma: 15 Nisan 2026 10:07 Kalemini çok severim bu yazarın. Benim için polisiye türünün başlangıç kitaplarıdır lise zamanında çok okumuştum. Ama ne yalan söyleyeyim özledim yeniden başlayayım dedim sıkıldım. Okurken kendini çok tekrar eden bir eser. Ben aşmışım kitap okuma konusunda belki de ondandır:) basit geldi kurgusu. Çerezlik niyetine okunur mu herzaman okunur...