Yani şöyle söyleyeyim; 2018’de üniversite eğitimi için İstanbul’a geldim ve haliyle seyahatlere de başladım. Şimdiki ile o lise yıllarım arasında uçurum olduğunu çok net söyleyebilirim, gezmek insanı her anlamda değiştiriyor. Üniversite son sınıftayken Bosna-Hersek ve Karadağ turu yapmıştık, o geziden aldığım lezzeti hayatımın hiçbir döneminde aldığımı hatırlamıyorum 🍂☕️ Vakit varken iyi değerlendirmek lazım bence🚲☕️