Ayşe karık
@aysekarik
Takip Et
Puan vermedi
·
328 syf.
·
Kitabı okudu
·
2026 14. kitabı
Bence her kadının okuması gereken bir kitap oldugunu düşünüyorum iz bırakmaktan ziyade (kitabın adı her ne kadar bu olsada) bence özsaygımızı geliştiren bir kitap olduğunu düşünüyorum .
İz Bıraktığın Kadar Varsın
Esra Ezmeci · Destek Yayınları · 2021
2,500 okunma
3 beğeni
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap