Bi hiç uğruna yarım kalanlar
Çünkü ben bu ülkede adaleti görmüyorum
·
22 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sıra bana da gelirse şaşmam. 1 polis koymuşlar;) sivil oda inşallah başımıza bişey gelmez.
Geceninkızı
Gönderi Sahibi
Eliz. allah korusun bebeğim dua etmekten başka bişey gelmiyor elimizdeb