·316 syf.····Okunma: 17 Nisan 2026 12:41 Okurken bir yazarla değil de,en yakın arkadaşınla kahve içip dertleşiyormuşsun gibi bir his veriyor.Dili çok akıcı ve esprili.Modern ikili ilişkiler,kadın-erkek diyalogları ve sosyal hayatın yazısız kuralları üzerine yapılan tespitler hem gülümsetiyor hem de "evet, aynen böyle!" dedirtiyor.Hayat bazen çok karmaşık olsa da,bu tarz kitaplar bize her şeyin bir şekilde yoluna gireceğini hatırlatan o pembe gözlükleri taktırıyor.