Asoşşş
@Sevenbirinsan · 2ay
Takip Et
Bana kalpsiz diyor ama:)
Bana kalpsiz,anıya saygısı yok diyor ama bilmiyorki birinin aldığı çikolata çopunu atmaya kıyamıyorum:)
Duygu ve Düşünce
7 beğeni
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap