Hüznü çok yakıştırırım kalbe. İnsana olgunluk katıyor ve bi boş vermişlik. Kibir yok oluyor bir anda, tevekkülü artıyor insanın. Durgun ve dingin bir hal alıyor sonra. Kafanın içinde daha ciddi muhasebeler yapıyorsun. Daha özenli bakıyorsun gökyüzüne. Normalleşmiyor yıldızlar. Anlam yükleniyor her şeye. Herbir canlıya merhametle bakıyorsun. Hüzün insanlaştırıyor insanı. Kendi omzundan öpmeyi öğreniyor insan, kendi sırtını sıvazlamayı.
✍️ Murat