4/10
·304 syf.··
2026 13. kitabı
Gerçekten kaç günde okuduğumu ben bile bilmiyorum. Kitabı sevdim ama hiç akıcı bulmadım. Karakterler arasındaki iletişim hariç kitapta sevdiğim hiçbir şey olmadı diyebilirim. Fantastik ve romantiği aynı anda okumayı seven biriyim ancak bu hikayenin fantastik kısmına gerçekten hiç anlam vermedim. Evet hep bir şeyler oluyor ama neden olduğu belli değil. Okumayın diyemem, en azından bir şans verilebilir ama çok şey de beklemeyin derim.
Gecenin IşığıGrace Draven · Ren Kitap · 2024158 okunma
·
11 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.