iyilik, iyidir
" İyiliğin anlamını yitirdiği bir çağda iyi kalabilmek, ahlaki bir görev değil, varoluşsal bir karardır. Çünkü insanı insan yapan, kötülüğün yokluğu değil; kötülük mümkünken insan kalabilmeyi seçmesidir. "
Duygu ve Düşünce
·
53 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.