Gitmelerin çare olmadığını biliyorum...
Ne zor şey insanın bildiğini anlatamaması Ben deyip susması Sen deyip ağlamaklı kalması Bana anlat diyorlar Sonunda sarılamayacağını bildiğin birinin özlemi nasıl anlatılır ki Aslında gitmelerin çare olmadığını biliyorum Gitmekten başka çare olmadığı gibi Anladım anladım uzun söze gerek yok Ben Sana kavuşmayı öğretemedim Ama sen de bana ayrılmayı öğretemezsin
Alıntı
·
63 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.