Matematik tarihi dersi için yaptığım bir okumaydı. Çok fazla tekrara düştüğüne, konudan saptığına, bazı kaynakları/isimleri görmezden geldiğine şahit oldum. Bu kitap vesilesiyle hocamdan cebir-geometri ilişkisi konusunda çok kıymetlı bilgiler öğrendim. Yani sembolleri ele almasıyla güzel bir kitap fakat yukarıda saydığım hatalar unutulmadan okunmalı.