Bana ne derece katılırsınız bilmiyorum ama diyorum ki “İnsanlar günümüzde artık duygularını yitirmiş kimse kimsenin acısını, mutluluğunu hissetmiyor gibi bir hissizlik bulutu kaplamış her yanımızı ya sizce?..”
Oğuz Yılmaz can hocam kitap dostum bu defa Şimal Yıldızı ile karşımıza çıkmakta..
Kendisinin çıkardığı diğer kitapları da keyifle okumuştum ama bu hepsinden daha farklı bir yapıt olmuş.
Edebiyat öğretmeni olması kalemine çok güzel şekilde yansımış sade anlaşılır ve akıcı dili ile kitabı elinize aldığınız an akıp gidiyor..
Bazen Leke oldum yollara düştüm bir başıma bazen de Arın oldum yalnızlığı iliklerime kadar hissedip empati kurdum sonra dedim ki bizi biz yapan duygularımız hislerimiz; merhameti, acıyı, mutluluğu , hüznü bizden alırlarsa bize kalan bir et bir de kemik yığını bu da bizi ne derece insan yapar ki?..
Yaşadığımız süre boyunca kendimize ya da bir başkasına hislerimizle varlığımızla dokunmayı deneyelim olmaz mı?
Belki de birileri bizi bekliyordur (;
Klasikleşmiş kitap okumalarından çıkıp biraz da farklı tarzda kitap okumak isteyen okurların uğrayacağı yolculuğa sizleri de bekleriz şimdiden herkese keyifli okumalar diliyorum (:
Şimal YıldızıOğuz Yılmaz · Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık · 202649 okunma
Bazı incelemeler insanın kıyametten değil, hissizleşmekten korktuğunu hatırlatır. Bu satırların içinde bu şarkı dolaşıyordu…music.youtube.com/watch?v=G-kmfMm...