Kendimi doğrudan hikayenin içinde bulduğum bir roman okudum. Kitap ne ara bitti anlamadım bile. Roman diyorum ama aslında bir tarih kitabı, zamanında bir yerlerde yaşanmış gerçek bir hikaye. Bütün duyguyu hissediyorsunuz, yaşananlar size, ‘tarih’ olmasına rağmen, çok tanıdık geliyor.