4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"Yaaa Bülenttt" dediğine bakmayın Bülent'te Ecevit'e "Eco" diyecek yürek yok o cümleyi kuracak dil hiç yok
Ahu Tönge
Gönderi Sahibi
Eco'ya sadece biz Eco diyebiliriz 💅
PALSJEJDBDBBDBFBFVFBC EBRAR BUNE ISICEM LAN BEN BUNLARIN HEPSINI AGLAYARAK OKUDUM OLSUN AMA SUAN GULUYORUM DEVAM ET BOYLE
Ahu Tönge
Gönderi Sahibi
Şaka lan şaka gül diye
gece gece oldu mu bu simdi.
Ahu Tönge
Gönderi Sahibi
Çok iyi oldu
Geber artık Bülent
Ahu Tönge
Gönderi Sahibi
Şerro ya