Ahu Tönge
@Ahu_fan3 · 2ay
Takip Et
Biraz travmalarla dalga geçmiş olabilirim...
Dilan Durmaz
Üzüm Buğusu 1 - İhanet
15 beğeni
·
87 Gösterim
4 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Gece
"Yaaa Bülenttt" dediğine bakmayın Bülent'te Ecevit'e "Eco" diyecek yürek yok o cümleyi kuracak dil hiç yok
2
Ahu Tönge
Gönderi Sahibi
Eco'ya sadece biz Eco diyebiliriz 💅
2
Gizle
Başak kara
PALSJEJDBDBBDBFBFVFBC EBRAR BUNE ISICEM LAN BEN BUNLARIN HEPSINI AGLAYARAK OKUDUM OLSUN AMA SUAN GULUYORUM DEVAM ET BOYLE
2
Ahu Tönge
Gönderi Sahibi
Şaka lan şaka gül diye
1
Gizle
Beren Erezli
gece gece oldu mu bu simdi.
2
Ahu Tönge
Gönderi Sahibi
Çok iyi oldu
2
Gizle
Gece
Geber artık Bülent
2
Ahu Tönge
Gönderi Sahibi
Şerro ya
2
Gizle