Ah fitz.. Küçücük içine düştüğü dünyadan bihaber Fitz'imizin sarayın büyük politik oyunları ile büyüdüğü kitabın sonunda bambaşka birine dönüştüğü bir yolculuktu bu 2. kitap. Dikkatimizi, yazarın sindire sindire oluşturdu dünyayı bu 2. kitabı ile artık olaylar üzerine çeviriyoruz. kitap kesinlikle 1. kitaba göre daha akıcı bir solukta okunuyor. Halen favori karakterlerimden biri olan soytarıda gözüm. Nedense o karakterden büyük bir beklentim var... Üzerinde harika oynanabileceğine inanıyorum.. ( halen beklemedeyim. İnanıyorum ki 3. kitapta aradığımı bulacağım ) Bi de gidip Regalin yüzüne kocaman bir yumruk patlatmak isteyen tek ben değilimdir değil mi ? Kraliyet SuikastçısıRobin Hobb