Puan vermedi·216 syf.····Okunma: 20 Nisan 2026 21:35 Uzun zamandır böyle bir tıkanma yaşamamıştım.. Kitabın depresifliği onu elime almamı engelledi her seferinde. Zor bitirdiğimi söyleyebilirim.
Ana karakterin hayatına değmiş bireylerin ölümleri sonrası karşılaşmalarını okuyorsunuz. Ama temelinde çok farklı mesajlar içeriyor kitap. Yozlaşma, adaletsizlik, sosyal yaşantılar, yaşam mücadelesi ve daha fazlası. Mental olarak günümüzde her gün sindirmesi zor haberler okurken bu kitaba devam etmek beni çok zorladı. Drama sevmiyorsanız önermem...