8/10
·144 syf.··
2026 4. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 20 Nisan 2026 00:00
Bir bahar akşamı balkonda oturup , durup bir anlık nefes almak isteriz,yaşadığımız karmaşalardan stresten kaçmak için o balkon anlık iyi gelir... Kitapta aynı minvalde olmuş.Sanki Ezgi hanımla balkonda oturup sohbet ediyormuş hissiyatı verdi. Ezgi hanım (fosyolojik), hayatın karmaşasını büyük cümlelerle değil; küçük ama tanıdık duygular üzerinden anlatıyor. Bu da okurken “ben de böyle hissediyorum” dedirtiyor. Özellikle ilişkiler, kendini anlamak ve hayatın temposunda kaybolmamak üzerine yaptığı tespitler oldukça sade ama etkili. Kısa sürede biten ama etkisi hemen geçmeyen bir kitap. Okuyup kenara kaldırmalık değil, bazı cümlelerine tekrar dönmek isteyeceğiniz türden. Ağır bir anlatım aramayan, daha çok içini ısıtacak ve düşündürecek bir şeyler okumak isteyenlere rahatlıkla önerilir.
Hadi Balkona Çıkalım Bi Nefes AlırızEzgi Akgül · Nesil Yayınları · 2024411 okunma
·
53 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.