O gece bizim umudumuzdu… Belki de mucizemizdi.
Ve o gece maviydi.
Abartmayacağım, hayatımı değiştirdi falan diyemem ama garip bir şekilde okuduktan sonra aklımda kalmaya devam etti…
Bazı anlarda klasik aşk hikayesi diye düşündüm,
Bazen de vay be ne aşkmış dediğim yerler oldu.
En çok da ben de böyle hissetmiştim farkındalığını yaşattı. Hatta bazı satırlarda istemeden geçmişe gittim biraz… o da ayrı konu zaten
Aşk galiba gerçekten böyle bir şey herkesin hayatına farklı zamanda giriyor ama
hissettirdiği şeyler tuhaf bir şekilde hep tanıdık.
Bu kitap da bana tam olarak o hissi verdi.
Sessiz, sade ama içe işleyen bir hikâye…
Emir ve Gecenin yer üstünde başlayıp yeraltına inen hikayesi.. K. Kübra Berk