Puan vermedi·232 syf.····Okunma: 21 Nisan 2026 19:06 Anne-babaların,anne-baba adaylarının okuyabileceği faydalı bir kitap.Yazarımız çocuklarımıza nasıl davranmamız gerektiğini,neler yapmamamız gerektiğini örneklerle anlatmış kitapta.
Kitabın sonunda sonuç olarak:
İyi İnsan...İyi Vatandaş...Mutlu Toplum...
Dilerim ki hayat yolculuğunda, "keşkeler" iniz az, "iyi ki"leriniz çok olur...
Tüm anne ve babalarımızı,anne ve baba adaylarımızı,eğitime gönül veren herkesi sevgiyle selamlıyorum.
diyerek bitiriyor yazar.
Kısaca yazarın anne-babalara kitapta demek istedikleri:
-Çocuklarımıza iltifat etmek,
-Ayda bir aile toplantısı yapmak,
-Doğum günlerini hatırlamak,
-İsmiyle hitap etmek,lakap takmamak