Değerli hocam benim kitabımı alıp okuyup destek verdi. Var olsun. İtirafım şu ki, kitabımı alıp okuyan herkese destek vermek benim kişisel hassasiyetimi gösteren bir durumdur. Bence herkes alıp okumalı.
Sözler, bir anıdan, bir sevgiden kopar ve şiir olur. Arz eden kişi gerçek şairdir. Okuyan ve benim gibi yorumlayan gerçek okurdur. İlknur hocamız bizim dışa vurmadığımız sözleri şiirlerinde bahsetti. Eserleri daim olsun. Yarım Kalan Sol Yanım teşekkür ederim.