neyi istediysem onunla sinandim şimdi istediğim hiç birşey yok gönlünüz rahat olsun...
··
1.888 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Allah'tan ümidini kesme belki de Allah istediklerinin daha çok kıymetini bil diye imtihan etmiştir.Ve Allah'tan istemeyi de bırakma ne zaman istediklerinin önüne geleceğini bi Allah bilir.Senin içindekini en iyi Allah biliyor canını sıkma. Allah'a emanet ol kardeşim.