·384 syf.····Okunma: 23 Nisan 2026 11:21 Öncelikle herkese iyi okumalar
Kitap hakkında okadar çok olumlu eleştiri okudumki kitabı alıp okumak farz oldu ve bende o olumlu eleştiri yapan arkadaşlara katılıyorum
Son derece sade ama heycanli suprizli ilerleyen daha kitabin başında sizi içine alan ve kitabın ilk bölümü ile vaybe ben ne okudum simdi dedirten bir okuma serüveni idi
Yazar evet bazı yerleri gereksiz uzatmıştı ama o bölümlerde bile inaninki hiç sikilmiyorsunuz ve hep bir sayfa sonrayı merak ediyorsunuz o yüzden şiddetle tavsiye ederim alın okuyun eminimki bir kaç yıl içinde bu kitabın bir filmi yada mini dizisi çıkar