İsina

@isina
GÜLİŞ
10/10
·215 syf.··
Beğendi
·
2026 3. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 23 Nisan 2026 11:18
Canım en sevdiğim eniştemin( başka eniştem yok) tavsiyesiydi bu kitap.. Benim sanırım böyle kitapları kalbim kaldırmıyor. Normalde üç güne bitireceğim kitabı bitirmemek için direndim resmen. Başlamıştım, okumamak istedim. Yapamadım. Kitap bitti. Ben de bittim. Yüreğimin içinde bir yer daha açmak zorunda kaldım Güliş için. Yok yok annesi Nevra için, babası için de olabilir. Ya da iki kere annesi için. O çocuksu kalbinde kocaman bir kadın oluşunu yaşattı bana. Kendi kendine büyüsün diye bir kenara bırakılmış sanki canım Güliş. Çocukluğumuza dönüp izler yakalayabileceğimiz bir hikaye ve müthiş bir anlatım..
Tepsideki MelekEsra Kahya · İletişim Yayınları · 2025201 okunma
·
107 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sevgimle çok 🤍 Eniştenize de teşekkürle :) Güliş'in de selamı var 😇🌷
İsina
Gönderi Sahibi
Güliş’in selamını almak beni hem çok duygulandırdı 🥹 hem de çok mutlu etti, çok teşekkür ederim. 🌸 Kaleminize, yüreğinize sağlık. Hikaye bitti ama Gülüş her zaman kalbimin bir köşesinde yaşayacak.