Gerilim kitaplarına aşina olanlar için fazla basit bir kitaptı. Neden bu kadar övüldüğünü anlamadım. PR çalışması güçlüydü herhalde. Konuyu okuyunca sonunu tahmin ediyorsunuz zaten. Sırf incelemelerde ters köşe bitiyor dendiği için devam ettim ama neyi ters köşeydi anlamadım. Zaten her şey başından belliydi. Gereksiz ve vakit kaybıydı.