·437 syf.····Okunma: 24 Nisan 2026 22:25 Mümkün olabildiğince fazla kalp kırıklığı için bu kitabın 4. Sırada okunması öneriliyordu beni de deli dürttüğü için bu şekilde okudum. Seriye bu kitapla başlayanları görüyorum şahsen ben ilk bu kitabı okusam seriye devam etmezdim çünkü çok sıkıcıydı. Şımarık ve çok bilmiş Celeana bacımızın ufak tefek maceralarını okuyoruz bütün kitap boyunca ama çok darlandım yani bir tek çöllü hikayeyi beğendim bir de tabiki de Sam’i. Gariban Sam’in başına gelenler pişmiş tavuğun başına gelemdi çünkü (litterally).