Okumaya bu denli ihtiyacım olduğunu bilmiyordum. Ziyadesiyle istifade ettim. Yazarın dili çok yumşak.Bu yumşaklık kalbimin derinliğine ulaştı ve kalbime bir kuş kondu. Yavaş yavaş okuyorum, anlayarak,düşünerek ve dahi hissederek. Yazarın diğer kitaplarını da çok merak etmeme vesile oldu bu kitap. İçeriğini elbette alıntılar ile iletmek mümkün. Fakat kalbinizle bulmanızı salık veriyorum. Bazen kalbimizin yönünü kendi tayin etmek ister. Ona izin verelim. Keyifli okumalar :)