YA bide kulakık dediğin kulağın tamamnını içine alması lazım o yüzden jbl falan da sevmiyorum kulağımı içine alması lazım tamamrn yoksa rhatsız hissettiriyor
·
163 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kaliteli kulağın hepsini içine alan QCY yi biliyorum ona da bir bak istersen
Keira
Gönderi Sahibi
Fineshyt CLEAN GİRLLERİN AMK BİZ KENDİMİZ OLAN KZILARIZ
Ya beats sololar cokguzel cok kaliteli ve kucuk , cok hos duruo ama aşırı pahalı
Keira
Gönderi Sahibi
MBat kafanbosolduğuiçibişiolmaz
Sanırım kulaklık almak istiyor
Keira
Gönderi Sahibi
bende tam anlayamadım sanırım