Kitap, Paris'in göbeğinde, kapısında "Erkeklerin girmesi yasaktır" yazmasa da fiilen bu kuralın uygulandığı bir apartmanda geçer.
Kitabın genel teması;
1.Kendi Kendine Yetebilme: Bir erkeğe ihtiyaç duymadan da mutlu olunabileceği fikri.
2.Yaraların İyileşmesi: Geçmişteki ihanetlerin ve hayal kırıklıklarının zamanla ve dostlukla nasıl sarıldığı.
3.Kadın Dostluğu: Kan bağı olmasa da kadınların birbirine nasıl "aile" olabildiği.