Sokaklardan evlatlık alınan Heathcliff ile evin kızı Catherine arasında, çocuklukta başlayan sarsılmaz bir bağ oluşur.
Ancak Catherine, toplumsal statü için zengin Edgar Linton ile evlenmeyi seçince Heathcliff evi terk eder.
Yıllar sonra zengin ve nefret dolu bir adam olarak döner; tek amacı, onu reddedenlerden ve onların tüm soyundan intikam almaktır.
Kitabı okurken Heathcliff'e sövdüğüm çok kısım oldu (kusura bakmayın) ama adam gerçekten iğrenç ve kansız bi tip.
Catherine olan duyguları sevgi değil aşk hiç değil tam bir saplantı.
Ve bu saplantısı yüzünden her şeyi göze olacak,herkese zarar verebilecek bir psikopat kendisi.
Kitabı okurken kesin şöyle böyle olacak dediğim yerlerde kitaptan güzel bir tokat yedim. Beklemediğim bir şekilde bitti ama çok güzeldi.