Herkes herkesle muhatap olmak zorunda değil;
Sosyal medyada(1000K) her mesaj atana cevap vermemek nezaketsizlik değildir.Çünkü burası müşteri hizmetleri hattı değil,“anında dönüş yapılır” garantisi yok. 😄 Herkesin bir hayatı var:yemek yiyen var,çalışan var,kafa dinleyen var.Hatta bazen insanın kendi kendine bile cevap verecek hali olmuyor.Hal böyleyken herkese yetişmek zaten mümkün değil. Kısacası, cevap vermemek kabalık değil;bazen zihnin “rahatsız etmeyin” tuşudur.
1000Kitap
··1 alıntı·
3 +1'leme
·
4.465 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kesinlikle katılıyorum
Hiçbir açıklamaya lüzüm yok. Bu bir tercihtir. “Ben böyle istedim. Bu kadar.” demektir
Çok haklısınız gerçekten 👏🏼 cevap vermeyince birde tripli mesaj yazıp, nezaket sorgusu yapanlar oluyor cevap vermek zorunda mıyız!
Bana yazan gereksizlere duyurlur ksksksks
Bana yazan dayılara amcalara duyurulur . Arada 10-14 yaş fark var olsun yaa ne olucakki diyorlar sjzmzj
Reklam
Ayarlardan kapatılabiliyor