Kitap ilk başta sarmıştı ana kadın karakterin erkek karaktere muhtaçmış gibi yazılması (özellikle ilk kitap 17. Bölüm ) erkek karakterin kadın karaktere bana muhtaçsın muamelesi yapmasına 4 kitap boyunca tahammül edemem yani.
Ayrıca aralarindaki aşk falanda değil
Biri ötekini ölüme terk eder can çekişirken izler diğerisi kendisini 383 gün öldü gösterip intikam almaya kalkar falan.
Birde ana erkek karakter (Karun kalender) şerefsiz olduğu halde nasıl bu kadar çok seviliyor anlamış değilim.
Benim en nefret ettiğim karakter şahsen
İkinci kitabın ilk bölümünden bıraktım okumayı