Onunla büyüdüm ve canıma veda ettim. Bu vedaların sesleri, geride kalanların hisleri.
En büyük korkumla acıya acıya yüzleştim. Çok ağladım, çok kaçtım ama içim biraz olsun da umut bulur diye devam ettim. Umut buldum mu bilmiyorum ama bu yolda hayatımda her zaman derin anlamlar katacak kişilerle tanıştım. Onlar bir karakter değil bunu kabul edemem.
Binnur yüreğine sağlık